Kim Hyung Jun - Drama Filming pic's


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

بچه ها عکسای فیلمش اومده ولی با کیفیت بهتر..گفتم بذارم ببینین..






خب خب..تمومیدن...




نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت18:30---10 آذر 1390
منظورت چيه؟؟؟؟؟.....سارا نمرشو بهت گفت؟؟؟؟؟
پاسخ:آره گفت...مثل همون قبلیه شده..سمیرا ازش کمتر شد..ششششش


فاطمه
ساعت17:59---9 آذر 1390
مثل اينكه رفتي......منم برممممممم اين رياضي رو يه نگاهي بندازمممممم....در اون قسمت خداحافظي با كلاس كه شك ندارم ولي بالاخره بايد برم يه نگاه كنمممممم ......
پاسخ:هه هه من که رفتنیم..سارا هم رفتنی شد..


فاطمه
ساعت17:38---9 آذر 1390
اولش بهت گفتم خودتو كنترل كن جوش نيار .....جدي گفتمممم.......تو كه گفتي نميخوام بيام.....چرا نبايد درموردش حرف بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟........خودتو كنترل كن
پاسخ:جوش نیاوردم که منو جوش میاری... چون حق نداری..برتو حرام است...


فاطمه
ساعت17:25---9 آذر 1390
خب حالا ...جوش نياري يه دفعه....اون داره واسه خودش حال ميكنه.....ما رو هم ديوونه...من به پيشرفتش كاري ندارما..
پاسخ:هووووووووو..توهین نکنا..خب دوسش نداری نداشته باش..پس نبایدم دربارش حرفی بزنی...فردا تو کلاس چشماتو وقتی درآوردم میفهمی..گاوه بو میده...


فاطمه
ساعت17:13---9 آذر 1390
عينكمو بيخيال شو.......مثلا چقدره؟؟؟؟؟؟؟لياقتمو ميگم....
پاسخ:0...صفره..باشه عینکتو بیخیال میشم...اینم تخفیف ویژه.


فاطمه
ساعت17:00---9 آذر 1390
املات ضعيفه برو يكم املا كار كن.....الانم هست ولي خيليييييييييييييييييييي كوچولو......چيزاي مهمتري وجود داره خانوممممممممممم.
پاسخ:اِ..میزنمتاااااااااا...لیاقتت همینقدره...یه بار دیگه اسم جونگیو بیاری چنان میزنم تو عینکت که 10000000 تیکه شه ها


فاطمه
ساعت16:38---9 آذر 1390
خبر داشتممممممممم .....ولي تو بهم نگفتي ميخواي بري گاج؟؟؟؟؟؟.....راستي امشب ميخواين برين ؟؟؟؟....راستي دلم نمي سوجه يعني از اين به بعد نميسوجه....واسه هيچي!!!!!!.....خيلي فرق كردم نه؟؟؟؟؟
پاسخ:کوفت..چیکار کنم..جان؟!!!من بهت گفتم که میرم گاج...کجا بریم؟؟دسته؟!نه بابا فک نکنم... خیلی اشغال و مضخرف شدی...مسخره..وقتی جونگ مین تو زندگیت بود خیلی باحال بودی...


فاطمه
ساعت16:34---9 آذر 1390
كجا رفتي؟؟؟؟؟؟؟...
پاسخ:هستم که....ایششششششششششش


فاطمه
ساعت16:23---9 آذر 1390
خجالت بكش ......اين الفاظ چيه استفاده ميكني؟؟؟؟؟.....واااااي از دست رفتي....
پاسخ:اوووووووه خیلی وقته از دست رفتم..الان سپیده زنگ زده بود..گفت میخواد باهام بیاد گاج..دلت بسوجه..ششششششش


فاطمه
ساعت16:17---9 آذر 1390
وااااااااااااااااي كجا ميخواي بري؟؟؟؟پاسخ:اومدم ره...خدایی خوشگله؟!! چام زد بیرون... چه میدونم..فک کنم حاملم...شششششش.... اووووووووووف نگووووووووووووووو....

فاطمه
ساعت15:55---9 آذر 1390
تو مگه امتحان نداري؟؟؟؟؟؟پاسخ:حوصله ندارم
امروز حالم خوب نبود اومدم خونه..شایدم فردا نیام..
آره خوندم..اون خط مسخرتو نمیشه خوب خوند..بهم نچسبید

پاسخ:****************** فاطی من برم یه چن دقه دیگ میام...


فاطمه
ساعت15:37---9 آذر 1390
هستي يا نيستي؟؟؟؟؟ .....
پاسخ:هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:Kim Hyung Jun - Drama Filming pic's,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com